Je známým faktem, že firmy se snaží maximalizovat svůj zisk. Koneckonců, to je jejich hlavním cílem. A jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, je i reklama. Ta hraje při prodejních strategiích velkou roli. Vždy je však nutné vyčíslit, zda náklady na onu reklamu nebudou v konečném důsledku vyšší, než očekávaný nárůst zisku.
Nemusí však jít pouze o reklamu v televizi či rádiu. Stejně efektivní mohou být i různé propagační předměty, které dostávají jak zaměstnanci, tak klienti. Výhodou je, že jejich výroba příliš nestojí a že mají i ten efekt, že působí kdykoliv jsou používány.
I z toho důvodu se firmy snaží vyrábět takové propagační předměty, které jsou často používány, a jejichž výroba příliš nestojí. Příkladem mohou být propisky či klíčenky. Koneckonců rychle si napsat například číslo na papírek nebo nákupní seznam, to děláme prakticky každý den, stejně jako každý den používáme klíče. A při každém použití znovu a znovu vidíme logo oné firmy, což působí jako svého druhu podprahová reklama.
Všechny dříve popsané předměty mají jednu nevýhodu: působí pouze na svého vlastníka, případně na toho, kdo danou věc používá. Co kdyby ale bylo možné využít jeden reklamní předmět k oslovení více lidí najednou? Tak nějak se zrodila reklamní trička Promotextil. Dostanete je prakticky stejným způsobem, jako kteroukoliv jinou reklamní věc.
Oblečení má však proti ostatním řadu výhod. Předně, ona propagační grafika je mnohem lépe viditelná a všimne si jí podstatně více lidí. Navíc větší plocha umožňuje umístit tam více než pouze logo firmy. Tím se samozřejmě jak účinnost, tak dopad reklamy podstatně zvyšuje.
I zde však narazíme na několik překážek. Předně, musíme si být jisti, že klient ono tričko skutečně bude nosit. To znamená, že musí být hlavně dostatečně pohodlné a mít dobrý střih. Těžko totiž půjdete do města v tričku, které na vás visí jako pytel. Dále je třeba pečlivě uvážit grafické zpracování. Mělo by být dostatečně výrazné, ale ne takové, aby se zákazník styděl použít ho na něco jiného než na domácí nošení.
Celkem vzato jde o poměrně dobrý a nenáročný způsob, jak přilákat nové zákazníky a upoutat pozornost, o což jde především. Nebo ne?