To že reklamním předmětům ještě neodzvonilo, víme všichni. Reklamní předměty totiž skvěle působí jak na naše současné klienty, tak zároveň dokáží dokonale zapůsobit i na ty, které ještě nemáme ve své podnikatelské síti. Tak pojďme na to. Na trhu je opravdu mnoho typů reklamní předmětů, jsou dostupné jak pro, kteří chtějí zainvestovat málo, tak i pro ty, kteří mají na reklamní předměty vyčleněný slušný budget.
Dnešním tématem jsou reklamní USB flash disky, které potěší opravdu každého, protože je to skvělý nástroj pro přenos multimediálních dat. V současné době se běžně prodávají notebooky, které nemají CD-roomky a jak jinak tedy do notebooku data dostat? Téměř každý, kdo aktivně pracuje s počítačem, tabletem, notebookem či jinou chytrou digitální technologií, v dnešní době nemůže bez USB flash disku fungovat. Jedná se o typ reklamního předmětu, který není pro firmy až tak finančně náročný, ačkoliv kdybyste přeci jen chtěli, tak i za reklamní USB flash disky je možné zaplatit nemálo peněz. Rozhoduje o tom několik kritérií, které musíte mít již předem rozhodnuté. Roli zde hraje třeba to, jakou velikost v GB nebo MB si pro disk zvolíte, roli hraje také to, zda bude na flash disku firemní logo jen nalepené nebo například vygravírované. A samozřejmě další významnou roli hraje to, zda zvolíte flash disk v plastovém pouzdru, kovovém nebo třeba dřevěném. Tohle vše je potřeba předem specifikovat. Samozřejmě je možné flash disk vložit do vkusné dárkové krabičky, tak aby byl reklamní předmět komplexní. Ale to jsou již další přidané hodnoty, které můžete, ale také nemusíte využít.
Další význam krok pro stanovení ceny je také počet ks. Tzn. že při odběru většího počtu kusů se snižuje jednotková cena na jeden, takže předem zvažte, kolik kusů budete potřebovat, zejména v dlouhodobém horizontu.